Garantie & klachten


Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijs ons best om deze in topconditie aan u af te leveren. Toch komt het wel eens voor dat een bestelling schade oploopt tijdens het transport, of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.


Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door contact op te nemen met onze klantenservice. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het sinds 15 februari 2016 mogelijk voor consumenten in de EU om klachten aan te melden bij het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht niet elders in behandeling is, staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.