Betalingsmogelijkheden


U kunt uw bestellingen bij dConnect op een aantal verschillende manieren betalen. Tijdens het bestelproces krijgt u de keuze om via één van de onderstaande betaalmethoden uw bestelling af te rekenen. Alle betaalmethoden zijn gratis; dConnect rekent nooit extra transactiekosten.


iDEAL
Met iDEAL kunt u vertrouwd en veilig uw aankopen bij dConnect betalen. U rekent hierbij af in de vertrouwde betaalomgeving van uw eigen bank, inclusief alle beveiligingsmethoden die daarbij horen. Als u gebruik maakt van internetbankieren, kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. Het grote voordeel van een iDEAL betaling is de veel kortere verwerkingstijd, ten opzichte van een bankoverschrijving. Na een succesvol verlopen iDEAL betaling ontvangen wij altijd direct bericht dat u betaald heeft. Ook is de kans dat er iets verkeerd gaat met de betaling veel kleiner. U hoeft bij een iDeal betaling namelijk zelf geen betalingskenmerk, bedrag, of IBAN in te vullen. Hier kunt u de status van het iDEAL systeem zo nodig controleren: https://beschikbaarheid.ideal.nl.


Bancontact / Mister Cash
Voor onze klanten in België bieden wij deze betaalmethode aan. Bancontact / Mister Cash is de Belgische marktleider in elektronische betalingen. U geeft eerst een aantal gegevens van uw kaart in. Vervolgens worden deze versleuteld en doorloopt u de veiligheidsprocedure; een elektronische handtekening met uw digipas. Na een succesvolle betaling ontvangen wij hiervan direct bericht en zullen wij uw bestelling zo spoedig mogelijk verwerken.


Bankoverschrijving
Als u geen gebruik maakt van internetbankieren, of wanneer u liever het bedrag handmatig naar dConnect overmaakt, kunt u gebruik maken van deze betaalmethode. Nadat u uw bestelling heeft afgerond, krijgt u van ons per e-mail de nodige betaalgegevens, zodat u zelf het verschuldigde bedrag naar ons kunt overmaken. Houd er wel rekening mee dat de levering van uw bestelling met deze betaalmethode één of meerdere dagen vertraging kan oplopen, in verband met de verwerkingstijden van de betrokken banken. Op het moment dat het bedrag bij ons is bijgeschreven, zullen wij uw bestelling verwerken.


Indien u problemen ondervind met één van onze betaalmethoden, of wanneer u vragen heeft, bijvoorbeeld over de status van een betaling, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.